Blog List

Poesis - Cantec soptit

reMix Adrian Andrei

Spring'steen's Comming

miercuri, 8 octombrie 2008

Versuri fara nume

Jumatatea mea nu e altceva decat eu ....



Multi s-au jucat cu viata nestiind ce e viata
Partea proasta e ca eu o fac si acum.
Atunci cand ma voi juca cu moartea stiind ce e moartea
Voi avea mult mai multe de spus.


---- * ----

Marte mi-a aparut in vis,
M-a strivit si inaltat totodata,
Ar fi ramas pana dimineata, stiu bine,
De nu purtam pe chip o masca uzata.

Nu m-am invatat minte se pare,
Trec prea usor peste lucruri esentiale.
Si aseara, din nou am uitat
Sa ma demachiez inainte de culcare


---- * ----


Am ascuns margini de lume,
Orizonturi pentru alta viata,
Recompensa vesnica gasitorului paiata

Sunt EU la marginea prapastiei ...
tine bine mine minte
trei cuvinte spuse in trei limbi diferite ...

Si va multumesc pentru increderea acordata
Si pentru nastere si pentru moarte
Extremele se pastreaza cu grija, deoparte.

Niciun comentariu: