Blog List

Poesis - Cantec soptit

reMix Adrian Andrei

Spring'steen's Comming

miercuri, 8 octombrie 2008

Jocul

... din versurile mele


Ma trezesc si intreb aerul care duce la tine
Oare meriti o cruce in plus?
Mi-e sufletul limpede sau limpede e lacrima mincinoasa
ce din ochi mi s-a scurs?

Ai doua fete, eu trei, ai un gand eu o suta,
Oare meriti mizeria asta in plus?
Cum sa-ti spun adevarul?
Asculta - poate ca adevarul mai curat e nespus.

Sa iti fac vina din toate, sa te hulesc, sa ma laud
Ca pot sa ucid o data in plus?
Mi-e mintea bolnava de crima la care
Nici in visul cel negru mintea ta n-a ajuns.

Nu te las in genunchi in lumea ta fada
In jocul meu esti inca mai sus
Am sa rad cu tine nebuneste si astazi. Cum se face
Ca mangaierea mea e doar o palma in plus ?

Nu-mi strica visul deci, cand ma tulburi
Nu-i decat o fantana tulburata in plus,
Poate am radacini nestiute in adancuri
Poate sufletul meu in adanc e ascuns.

Si adorm si te iau in vis negru cu mine
Oare meriti o noapte in plus ?
Ce vezi tu in mine, ce vad eu in tine ...
Ma joc si te vad cat mai sus.

Un comentariu:

Lukyan spunea...

Salut.Ami place ce ai facut tu aici.Felicitari.Daca esti interesata sa pun link-ul tau la mine pe blog te astept cu drag aici cu un coment:
http://diferite-chesmenuri.blogspot.com/
P.S :Santem amandoi Valceni.Pa