Blog List

Poesis - Cantec soptit

reMix Adrian Andrei

Spring'steen's Comming

luni, 29 iunie 2009

Cine sunt EU

din versurile mele

Cine sunt?
Pot avea chipul tau, intunericul si lumina mea te ucid depotriva
Tin iubirea in cutiute vii de matase ce vibreaza,
Ma descompun in pasari,
si spun ca nu exista decat o singura cale,
Toate celelalte te vor eterniza in orbire.
Cauta calea si nu-mi cauta privirea, eu sunt cel ce ti-a pus pecete...

In rest, poti vorbi de toate
si ai deschise caile mintii, nu-i asa ?!
suprema batjocura sau sansa ta poate ...
esti lumina mai presus de mine si crezi ca ma tem de lumina,
esti sufletul lucrurilor cand eu nu am nimic elementar,

Si totusi,
nimic nu ma poate schimba.

Iti sunt dusmanul care te iubeste si pe care nu-l visezi macar,
si pot fi singurul tau prieten
spun adevarul ca pe un semn al cedarii,
caci pe o singura cale nu voi pasi:
calea ta ...
Esti liber !

Te mint cei care iti spun ca m-ai creat ...
Eu si tu nu avem impreuna decat sansa asta,
Sunt sclavul de la picioarele tale si pot face orice pentru tine,
pentru ca numai eu te pot avea si niciodata invers
si niciodata pentru totdeauna
puterea o ai, toata,
libertatea puterii insa sta in creaturi neintelese,
diferenta e esentiala, le schimba pe toate, sunt legi dincolo de suflet,
sisteme dincolo de sistem,
primordialul, trecutul absolut, esenta lucrurilor
toate astea nu au nici o legatura cu tine, crede-ma ...
Esti curios dintr-o coincidenta, aceea ca ne-am cunoscut.

Eu stiu sa vorbesc pe limba ta,
si te pot invata sa vorbesti in toate limbile, dar iti doresti asta ?
Pot spune adevarul pe care il vei socoti minciuna si minciuna cu care te poti hrani vesnic,
in desfatare.

Vrei mai mult? Cat de mult?
Deja zambesc, deja simt ceva ca o ingaduinta,
si totusi,
nu ma privi inca, asteapta si mai ales, nu ma iubi,

Hai sa privim umar la umar maretia nasterii, a vietii si a mortii tale,
cu simplitate, dincolo de penibilul ritualului si al formei
Vreau sa deschizi ochii asupra adancurilor mele, dar, pentru numele lui Dumnezeu,
Nu incropi vederea din cuburi si cadrane perfecte,
Aceea e orbirea.

Fara teama, deschide-te raului si binelui deopotriva,
doar pentru asta ai suflet,
Totul sau nimic nu inseamna risc, e insusi adevarul!
Vrei sa stii ce te retine?
EU, dusmanul si singurul tau prieten.

Niciun comentariu: